پنل SMS ویژه پزشک ، مطب و مراکز درمانی

نوبت دهی به بیمار
امروزه نوبت دهی تلفنی در مراکز درمانی امری رایج است به دلیل وجود نقص هایی در نوبت دهی تلفنی جایگزین کردن آن با نوبت دهی پیامکی منطقی و موجه است. اتلاف وقت و هزینه فراوان از جمله معایب نوبت دهی تلفنی است. نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی , خستگی و مضر بودن برای بیمار باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند.همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران,زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد..

هماهنگی میان کارکنان
یکی از مهم ترین چالش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است.علاوه بر هماهنگی می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری , تغییر ساعات کاری و… را به پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی بین کارمندان ایجاد کرد.

تعامل با مراجعین
داشتن یک سامانه پیامکی باعث می شود تا مراجعین از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه تعداد مراجعین شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد.هم چنین با پیشرفت فناوری استفاده از کاغذکمتر شده و افراد به سمت ارتباط الکترونیک جذب می شوند.که می توانید یک سامانه پیامکی جهت انتقادات و پیشنهادات بیماران ایجاد کنید، خدمات مرکز در مانی خود را بهینه تر کنید.
پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری – به مسول بخش یا سوپروایزر و…..

اطلاع از نتایج آزمایش
برای این که بیماران نتایج آزمایش خود را از مرکز درمانی دریافت کنند کافی است کد آزمایش را به شماره سامانه پیامکی شما بفرستند و جواب آزمایش یا اعلام زمان اماده شدن جواب را دریافت کنند.
اطلاع هزینه ترخیص بیمار به همراه و خانواده وی به صورت دلخواه
امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز
اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
در بسیاری از موارد بیماران چکاپ های سالانه خود را از یاد می برند در این صورت با فرستادن پیامک های منظم پیش از زمان مقرر می توان به بیمار زمان رجوع را یادآوری کرد. همچنین می توان همزمان علاوه بر بیمار با خانواده وی در نیز در ارتباط بود. این امر موجب بهبود جریان ارتباط و کارآمدتر شدن ارتباط و حفظ حریم شخصی افراد می گردد.
دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای روزهای بعد از ترخیص
پنل ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی
ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل
پنل ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و….
ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان
کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل
امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها.
امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز
قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان.
امکان گروه بندی بیماران با بیماری های مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی

به طور کلی میتوان مزایای پیامک در حوزه بهداشت و درمان را بدین شرح خلاصه کرد :

• یادآوری زمان رجوع بیمار
• افزایش ارتباط
• کاهش صفوف انتظار
• ارسال نتایج آزمایشات
• ایجاد کمپین های پیامکی در مورد موضوعات درمانی و بهداشتی
• ارسال نکات تغذیه و سلامت به بیماران
• افزایش دسترسی به افراد ناتوان
• کاهش هزینه ها
• صرفه جویی در وقت